![]() |
you lose, do not pass go, do not collect $200
|
how bout.. u lose go eat a dick?? im sure thats appealing to u
|
why the hostility Murdz?
|
i mean stop trying to beef its not like we're on a battle site :rolleyes:
|
Quote:
why is it that anytime some self proclaimed thug feels threatend he says something about apenis...come out the closet mother fuckers. |
lol.... yeah im not threatend i jsut dont like talkin bout that shit..
|
penispenispenispenispenispenispenispenispenispenis penispenis
penispenispenispenispenispenispenispenispenispenis penispenis penispenispenispenispenispenispenispenispenispenis penispenis penispenispenispenispenispenispenispenispenispenis penispenis penispenispenispenispenispenispenispenispenispenis penispenis penispenispenispenispenispenispenispenispenispenis penispenis penispenispenispenispenispenispenispenispenispenis penispenis penispenispenispenispenispenispenispenispenispenis penispenis penispenispenispenispenispenispenispenispenispenis penispenis penispenispenispenispenispenispenispenispenispenis penispenis penispenispenispenispenispenispenispenispenispenis penispenis penispenispenispenispenispenispenispenispenispenis penispenis penispenispenispenispenispenispenispenispenispenis penispenis penispenispenispenispenispenispenispenispenispenis penispenis penispenispenispenispenispenispenispenispenispenis penispenis penispenispenispenispenispenispenispenispenispenis penispenis penispenispenispenispenispenispenispenispenispenis penispenis imnotgay -this post is dedicated to Murdz |
Quote:
about what shit? not passing go or saying you think about penis and myself. |
Quote:
this just screams your name rub. hit a freepost up. yo. |
OMFGOMFG
"You know Im rollin with a stollen bowling ball in my bag you need a fag to come tear a new whole in my ass" Eminem- love me Can some one plz tell me what the fuck he meant when he said that? |
My names Tim but my freinds call me idiot
|
Am I aloud to do three posts in a row in this thread???
|
It must nearly be on the next page by now
|
hmmm nos will probly get pissed off if I do 5 post in a row but Im just trying to help make history..
|
stop postin noone cares what u say^^^^^^
|
| All times are GMT -4. The time now is 06:17 PM. |