RapVerse.com Community
 Phenom | Kingz | Dabatos | TonySelf | Tha Q | Half Breed | Tito | 7th End RV Radio  

Go Back   RapVerse.com Community > The Cage > Audio Battling
User Name
Password
FAQ Calendar Search Today's Posts Mark Forums Read

 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Old 12-22-08, 09:04 PM   #16
Jay Rose
I don't lose
 
Posts: 1,686
Joined: Feb 2006
Status: Offline
Audio Record: 7-1
IP: C9AC CE4B

i feel it being kinda gay with people voting on the autotune...true you dont like it, but comment on other parts of the song? but word i aint one to get hung up on it...good shit, had fun...ima re-produce this song sometime when i go into the studio...for the curious ones you can compare that to this one the new one will be alot better but word this works for what it was
__________________



well i thought about the army
dad said, son you're fucking high
and i thought, yeah there's a first for everything
so i took my old man's advice
three sad semesters
it was only fifteen grand spent in bed
i thought about the army
i dropped out and joined a band instead


  Reply With Quote
Old 12-22-08, 10:23 PM   #17
La Cosa Nostra
Bangs like bikini attol
 
La Cosa Nostra's Avatar
 
Posts: 2,147,484,064
Joined: Aug 1986
From: Gaza Strip
Status: Offline
Text Record: 54-0
Audio Record: 5-0
Graphics Record: 1-0
IP: A8C5 B344

yeah i sort of feel the same way about mine...

i knocked it up too fast and didnt give myself the chance to really sit down and fuck with it for ages... even my dubbing isnt done properly... my background shit has no direction and i didnt even get the chance to add in any secret backwards satanic subliminal messeges.....

not good enough
__________________
RIP jono, peace out bboy.
Pardon Canada Criminal Record Pardons Services Toronto
Send a message via MSN to La Cosa Nostra   Reply With Quote
Old 12-23-08, 05:15 PM   #18
Ysdat
Whys That?
 
Posts: 2,007
Joined: Sep 2004
Status: Offline
Text Record: 11-0
Audio Record: 2-0
Graphics Record: 0-0
IP: 3103 24DA

Quote:
Originally Posted by 286
i feel it being kinda gay with people voting on the autotune...true you dont like it, but comment on other parts of the song? but word i aint one to get hung up on it...good shit, had fun...ima re-produce this song sometime when i go into the studio...for the curious ones you can compare that to this one the new one will be alot better but word this works for what it was

End a the day, this is a song battle. You took the rsk of using autotunes as part of your song bro. I personally dont like autotunes, therefore dont feel any song with autotunes.

Taking autotunes into consideration as part of my vote is completely relevant, seen as its an aspect of your song.

If I had of voted for you cause I love autotunes, you wouldnt be complaining.

Entertaining battle though.
  Reply With Quote
Old 12-23-08, 05:31 PM   #19
Implicit
-BTR-
 
Posts: 2,653
Joined: Jul 2004
Status: Offline
IP: FB9D 215A

Quote:
Originally Posted by Big Picture
i can relate to what 286 was sayin and i liked his verse but the t-pain effect was pretty lame here. all around i dont know how to vote on lame topical battles, so i wont, but this whole thing was dumb in my opinion.



Coming from you....it basically means NOTHING.
  Reply With Quote
Old 12-24-08, 12:15 AM   #20
La Cosa Nostra
Bangs like bikini attol
 
La Cosa Nostra's Avatar
 
Posts: 2,147,484,064
Joined: Aug 1986
From: Gaza Strip
Status: Offline
Text Record: 54-0
Audio Record: 5-0
Graphics Record: 1-0
IP: A8C5 B344

Autotunes isnt really my thing either...

i mean i can see the appeal but i just feel like its been over-used by modern mainstream cats.. it surprised me when 286 did it in his battle tho... i deffo wasnt expecting that comparing it to what ive heard from him in the past.....
__________________
RIP jono, peace out bboy.
Pardon Canada Criminal Record Pardons Services Toronto
Send a message via MSN to La Cosa Nostra   Reply With Quote
Old 12-24-08, 05:13 PM   #21
J. Luth
I see dumb people
 
J. Luth's Avatar
 
Posts: 15,826
Joined: Jun 2004
From: Boston, MA
Status: Offline
Text Record: 21-1
Audio Record: 0-0
Graphics Record: 0-0
This was feedback posted for 286

IP: BE0F 47E9

curiosity killed the cat... but not the kid
__________________

^wordddd

2x Best audio head (Jan '05, Jan '06)
KORV 2 Final 4
KORV 0 and KORV 3 Champion
First 1-2-1 champ

3x Best Audio collaboration... (August '05-October '05)
Send a message via AIM to J. Luth   Reply With Quote
Old 12-24-08, 06:09 PM   #22
Cola
Pushin it....
 
Cola's Avatar
 
Posts: 7,966
Joined: Nov 2006
From: Round tha way
Status: Offline
Text Record: 6-1
Audio Record: 1-0
Graphics Record: 0-0
This was feedback posted for 286

IP: C019 9845

odd type of battle

seems like you 2 went in to different directions with the song

I personally thought Jay's was the better of the two

but i didn't like the vocalizier shit

and Nos singing his chrous, rofl...that shit was horrible.
__________________
Quote:
Originally Posted by Lysol
But Eminem is the best.





Destroyin Tricks on the Daily


  Reply With Quote
Old 12-25-08, 05:06 AM   #23
-TeamOne-
Is Betta Than You
 
-TeamOne-'s Avatar
 
Posts: 5,305
Joined: Sep 2004
From: Chicago
Status: Offline
Audio Record: 0-0
This was feedback posted for Baphomet

IP: B29D 840F

............. .
__________________
Send a message via AIM to -TeamOne- Send a message via MSN to -TeamOne- Send a message via Yahoo to -TeamOne-   Reply With Quote
Old 12-26-08, 02:24 AM   #24
JTR
Jack The Ripper
 
JTR's Avatar
 
Posts: 11,759
Joined: Oct 2005
Status: Offline
Text Record: 10-1
IP: C5B3 9ACB

Quote:
Originally Posted by 286
i feel it being kinda gay with people voting on the autotune...true you dont like it, but comment on other parts of the song? but word i aint one to get hung up on it...good shit, had fun...ima re-produce this song sometime when i go into the studio...for the curious ones you can compare that to this one the new one will be alot better but word this works for what it was


only two of us voted against you and I talked bout other aspects other than autotune
  Reply With Quote
Old 12-27-08, 10:00 PM   #25
Houdini
Houdini
 
Houdini's Avatar
 
Posts: 589
Joined: Jun 2004
From: I'll stay swinging until I die, cuz Nigga's said I'll die by Hanging- Wreckage
Status: Offline
Text Record: 9-4
IP: 00FF F792

Voted For: Baphomet

I liked this piece for sure I think you raped this. Sounds alot ALOT better than the other dudes. I do have to give the other dude props 4 tryin but... He didnt try enough lmao
__________________
[IMG]
  Reply With Quote
Old 12-27-08, 10:01 PM   #26
Houdini
Houdini
 
Houdini's Avatar
 
Posts: 589
Joined: Jun 2004
From: I'll stay swinging until I die, cuz Nigga's said I'll die by Hanging- Wreckage
Status: Offline
Text Record: 9-4
IP: 00FF F792

and why your at it guys...Think u could peep on battles....its lookin kinda stiff on the site. DONT VOTE FOR ME. Unless you think its better....P3c
Hou?
__________________
[IMG]
  Reply With Quote
Old 12-27-08, 10:25 PM   #27
Speats
Hell yeah
 
Speats's Avatar
 
Posts: 4,248
Joined: Sep 2004
Status: Offline
Text Record: 10-8
This was feedback posted for 286

IP: FEAB 7C79

checking polls....................................
Send a message via AIM to Speats Send a message via MSN to Speats   Reply With Quote
Old 12-28-08, 11:14 PM   #28
Houdini
Houdini
 
Houdini's Avatar
 
Posts: 589
Joined: Jun 2004
From: I'll stay swinging until I die, cuz Nigga's said I'll die by Hanging- Wreckage
Status: Offline
Text Record: 9-4
IP: 00FF F792

Wow 10-8 thats an impressive record...Lmao whackass...Got beef bring the battle...Text..Wanna se a bitch go 10-9 heh
__________________
[IMG]
  Reply With Quote
Old 01-07-09, 02:29 AM   #29
BloodVenom
New to RV
 
Posts: 70
Joined: Aug 2005
From: Queens
Status: Offline
Text Record: 0-0
Audio Record: 0-0
Graphics Record: 0-0
This was feedback posted for 286

IP: EEE6 80E9

....500 posts to vote? You expect this battle to ever get enough votes?
Send a message via AIM to BloodVenom   Reply With Quote
Old 01-07-09, 06:55 AM   #30
La Cosa Nostra
Bangs like bikini attol
 
La Cosa Nostra's Avatar
 
Posts: 2,147,484,064
Joined: Aug 1986
From: Gaza Strip
Status: Offline
Text Record: 54-0
Audio Record: 5-0
Graphics Record: 1-0
IP: EEF0 1A50

yep..
__________________
RIP jono, peace out bboy.
Pardon Canada Criminal Record Pardons Services Toronto
Send a message via MSN to La Cosa Nostra   Reply With Quote


Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump



All times are GMT -4. The time now is 09:51 PM.

Powered by vBulletin.
Copyright © 2000-2004 Jelsoft Enterprises Ltd.